Sprawy wyborcze załatwiane w urzędzie
Sprawy z zakresu:
– sporządzania aktów pełnomocnictwa do głosowania dla wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy w dniu głosowania ukończą 60 rok życia (termin zgłoszeń upływa 29.03.2024 r.)
– bezpłatnego transportu do lokalu wyborczego dla osób niepełnosprawnych oraz osób, które w dniu głosowania ukończą 60 rok życia (termin zgłoszeń upływa 25.03.2024 r.)
– zgłaszanie zamiaru głosowania korespondencyjnego przez wyborców niepełnosprawnych oraz wyborców, którzy w dniu głosowania ukończą 60 rok życia (termin zgłoszeń upływa 25.03.2024 r.)
załatwiane są w pok. nr 3 na parterze w Urzędzie Gminy Pcim, tel.: 12 27 48 050 wew. 35, e-mail: ewidencja@pcim.pl
Więcej informacji na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Pcim