Rejestr Działalność Regulowanej
Realizacja spraw z zakresu zezwolenia na sprzedaż alkoholu: Referat Przedsiębiorczości i Ochrony Środowiska
Rejestr działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Pcim, znajduje się poniżej, w sekcji “Załączniki”
W ślad za pismem Marszałka Województwa Małopolskiego w Krakowie, Urząd Gminy Pcim informuje, że zgodnie z art. 50 ust. 1 pkt 7) lit. b ustawy o odpadach podmioty, które uzyskały wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości mają obowiązek złożyć Marszałkowi Województwa wniosek o wpis z zakresu Działu XV. Działalność objęta obowiązkiem uzyskania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości do Rejestru-BDO oraz z art. 59 ust. 1 ustawy o odpadach podmioty wpisane do rzeczonego rejestru są zobowiązane do przedłożenia wniosku o zmianę wpisu w rejestrze wyłącznie przy użyciu aktualizacyjnego formularza elektronicznego za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami, w przypadku zmiany:
- informacji zawartych w rejestrze,
- zakresu prowadzonej działalności wymagającej wpisu do rejestru
w terminie 30 dni od dnia, w którym nastąpiła zmiana.
Ponadto wszelkie informacje dotyczące Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (BDO) można znaleźć na stronach internetowych:
- Ministerstwa Klimatu pod adresem www.bdo.mos.gov.pl oraz
- Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego pod adresem www.malopolska.pl/rejestr.
- lub dzwoniąc na infolinię BDO nr tel. 12 397 44 44